Vraag 1 van 14
Bij welke van onderstaande aanbieders heeft u in 2015 één of meerdere hypotheken ondergebracht?
Selecteer alle antwoorden die van toepassing zijn.

Vraag 2 van 14
Welke aanbieder vindt u de beste geldverstrekker van Nederland? 
Denk hierbij aan aspecten als assortiment, processen, service en communicatie.

Hoe beoordeelt u de aanbieders (of hun betreffende serviceprovider) waar u in 2015 één of meerdere hypotheken heeft ondergebracht op de volgende aspecten?
Vraag 3 van 14
Telefonische bereikbaarheid

Vraag 4 van 14
Responstijd van emails

Vraag 5 van 14
Het gemak waarmee u de juiste contactpersoon kunt bereiken

Vraag 6 van 14
Mate van faciliteren in het bieden van nazorg
Denk bijvoorbeeld aan het leveren van portefeuille overzichten of het pro actief attenderen op wijzigingen of events

Vraag 7 van 14
De klachtafhandeling

Vraag 8 van 14
Rente- en aflosfaciliteiten
Denk aan rentemiddeling, mate van boetevrij aflossen, correcte boeterente berekeningen en het (automatisch) verlagen van risicoklasse

Vraag 9 van 14
De bereidheid om echt met u in gesprek te gaan bij meningsverschillen in het aanvraag- en acceptatietraject 

Vraag 10 van 14
Flexibiliteit bij spoedverzoeken 

Vraag 11 van 14
Duidelijkheid in communicatie
Denk aan leesbaarheid offertes, voorwaarden, webteksten, correspondentie

Vraag 12 van 14
Aanvraag- en acceptatieproces
Denk aan doorlooptijden, mogelijkheden tot uploaden stukken, communicatie over status updates

Vraag 13 van 14
Innovatie in producten en dienstverlening

Vraag 14 van 14
Heeft u nog verbeterpunten die u wilt meegeven aan de geldverstrekkers waarmee u zaken doet?


Dank u wel voor uw deelname.

Indien u 3 maanden gratis een demo-account inclusief de webtools wilt ontvangen, kunt u hier uw gegevens achterlaten. 
U ontvangt dan zo spoedig mogelijk de login-gegevens en de benodigde informatie.

Naam kantoor:

Naam contactpersoon:

Telefoonnummer mobiel of kantoor:

Email adres:





Hartelijk dank voor uw deelname. 
De resultaten worden nog dit jaar bekend gemaakt.



TIPS / aanpassingen:
  • Zorg ervoor dat de pagina's ongeveer even groot/LANG zijn. 
  • Zijn de lettertypes overal hetzelfde
  • Achtergrond wit - geen beige of licht grijs - of de layout van de mobiele variant aanhouden. Het meisje met de bril 
  • Direct vraag 1 tonen bij start enquete
  • Op mobiel werkt hij nu niet
  • Munt = MUNT
  • Asr = a.s.r.